Tekil Mesaj gösterimi
  #24  
Alt 06.12.21, 00:08
BiryolLine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
BiryolLine BiryolLine isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Üyelik tarihi: 18.03.19
Bulunduğu yer: TR
Mesajlar: 275
Etiketlendiği Mesaj: 6 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
glsh34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İşte ben haklılıgıma güveniyorum çünkü kul hakkı yiyorlar hakkım olan birşeyi vermiyorlar torpil geçirtiyorlar. Konu baya uzun. Ben hep beddua eden biri değilim sadece bu konu da bana haksızlık eden 3 4 kişiye beddua ettim.O da bu şekilde oldu. Normalde salla gitsin der geçerim ama gerçekten canımı yaktılar ve haksızlık yapıyorlar etmek zorunda kaldım elimden başka birşey gelmedi çünkü.
O zaman bir şey diyemem. benzer can yanmasını bende yaşamıştım ve insanın içinden beddua etmek dışında başka hiç bir şey gelmiyor öyle bir durumda. Bir önceki yazdığımda öbür tarafta hiç bir hak kalmaz demiş olsamda bu duruma göre değişebilir bir şey olduğunu zannederim.

Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148