Alıntı:
glsh34 Nickli Üyeden Alıntı
İşte ben haklılıgıma güveniyorum çünkü kul hakkı yiyorlar hakkım olan birşeyi vermiyorlar torpil geçirtiyorlar. Konu baya uzun. Ben hep beddua eden biri değilim sadece bu konu da bana haksızlık eden 3 4 kişiye beddua ettim.O da bu şekilde oldu. Normalde salla gitsin der geçerim ama gerçekten canımı yaktılar ve haksızlık yapıyorlar etmek zorunda kaldım elimden başka birşey gelmedi çünkü.
|
O zaman bir şey diyemem. benzer can yanmasını bende yaşamıştım ve insanın içinden beddua etmek dışında başka hiç bir şey gelmiyor öyle bir durumda. Bir önceki yazdığımda öbür tarafta hiç bir hak kalmaz demiş olsamda bu duruma göre değişebilir bir şey olduğunu zannederim.