Yazicamda çok uygun değil herkezin gördüğü bi yerde bir insanın aklına durduk yere neden gelir ki bunlar 13 yaşındayken başlamıştı sonra 17 yasinda filan rahatsızlıklar iyice arttı. Çoğu hoca yapamadı en son biri geldi kulağıma üç kelime dedi bazı şeyler söyledi ozamandan beri ilk defa gene başladı bazı şeyleri diyemiorum ayna karşında dua ettirmislerdi onun için zor oldu . Geceleri çığlık atarak kalkıyorum ki daha uyumamış bile gözlerimi kpadigim an. Baska korkular sevdiklerin üzerinden ayet el kursi naz Felak acıyorum ancak dalıyorum sırtım ayaklarım çok dehşet açıyor odamdan dışarı çıkmıyorum bile korunaklıyim burda bide bazı durumlar burdan yazamam insanlar çok zor inanıyor zamanında ailem çok zor inanmışti
|