Alıntı:
NiL16 Nickli Üyeden Alıntı
Namaz kilamsm galiba ama tesbih çekiyorum sürekli dua ediyorum 9 yaşında kızım var Allahim çok kötü benim okumam kızımda korur demi çok okuyorum onada odasında ayet el. Kursi asılı besmele asılı onada okutturuyorum çocuğa gelmezler demi
|
Onda bilmiyorum var mı birşey. Sende görünenler, asalak gezici süfli cinler. Tovbeyle bugün başla kızın da sen okudukça amin desin.