Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı
ozellikle Canon tercihim 2. tercih epson diger markalari tercih etmryin bence...şimdi fiyatlara baktim uçmuş fiyatlar 3 ay once 800 tl olan yazici 2.500 tl olmuş,memleket yangin yeri olmuş,siz 2. el olanlarinada bakabilirsiniz
|
Malesef işim bilişim sektörü olduğu için mevcut zamların ilk hedefi oldu herşey öyle. Tavsiyem canon yada epson tanklı yazıcı ama boş tanklı olursa daha iyi yoksa kendinden tanklı olan temizlemek çok zor olur