Alıntı:
beyazalim Nickli Üyeden Alıntı
Malesef işim bilişim sektörü olduğu için mevcut zamların ilk hedefi oldu herşey öyle. Tavsiyem canon yada epson tanklı yazıcı ama boş tanklı olursa daha iyi yoksa kendinden tanklı olan temizlemek çok zor olur
|
cok iyi teşhis ve tavsiye tanklarin boş olmasi temizligi daha kolay hale getirir,gecen
sene canon G3415 almistim 565 tl ye simdi 2550 tl olmuş, iyide döviz artisi 1 e 1 oldu uzak dogu urunlerine anti damping vergisi kondu % 35 bu hesaba gore fiyat 1500 tl olmali niye bu kadar yukseldi,galiba biraz firsatcilikta devreye girdi