Konu
:
Rukye ayeti diye geçiyor ama anlamı kötü mü?
Tekil Mesaj gösterimi
#
1
03.03.22, 22:29
NeslihanNesliha
Üye
Üyelik tarihi: 03.01.22
Bulunduğu yer: Aydın
Mesajlar: 53
Etiketlendiği Mesaj
: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu
: 0 Konu
Rukye ayeti diye geçiyor ama anlamı kötü mü?
Bu resimde sondan 4-5. Cümlede kötü birşey yazmıyor değil mi ?Bilen varsa lütfen yazabilir mi Ben arapça bilmiyorum .Google lensden çevirdim anlamı kötü idi.? Bu sayfa rukye ayeti diye internet sayfasında yazıyordu .
NeslihanNesliha
Açık Profil bilgileri
NeslihanNesliha nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148