Alıntı:
Curly Nickli Üyeden Alıntı
Açıkçası bazı yeteneklerimin olduğunun farkındayım. Hatta bir çok insan bazı konularda fikrimi almak yerine hissimi soruyor. Hoşnut olmasam da bu tavırlarından söylerim. Yani teşhis koyacak yetkinliği olan biri olsa konuşabilsem. Kendimi çok ağır hissediyorum, evden çıkmak istemiyorum, insanlardan uzaklaşmak istiyorum. Bazen akıllarındakileri okuyorum desem yeri. Herkes uzak ve samimiyetsiz geliyor neredeyse herkes. Bazı rüyalarım çok tuhaf ileri teknolojik bir dünya görüyorum. Birilerinin beni bir yerlere götürdüğünü hissediyorum. Ne zaman rüyada olduğumu anlasam sanki hızla yatağıma geri bırakılıyorum. Hayvanlarla müthiş bir iletişimim var diyemem ama 100 küsür hayvanın içine giriyorum. Gönüllü besleme yapıyorum. Akşam onlar varken o dağda bayırda korkum olmuyor ama normalde karanlığı sevmem. Yani hep bi karmaşa içinde sanki kendimi bulamadığım için hayatım ters gidiyor bir enerjiyi yönetemediğim için altında kaldığımı düşünüyorum. Yardımcı olabilecek ya da bu durumu benim gibi yaşamış birileri var mı?
|
Yer yüzününe gelmiş hiçbir insan yokturki gizli bir cevheri olmasın. Her insanda bir takım olağanüstü güç vardır kimisi bundan habersiz kimisi farkında olup ne yönde kullanabileceğini sınırlarını bilmez. Kişiye maneviyattan rüya yolu ile ipuçları verilir bunu kendisi çözmelidir. İnsan sonuca ulaşmak için diğer insanlara soru sorar lakin soru sorduğu insanların bilgisi kendi bilgisinin 100 de 10 u kadar değildir bazen. Takva ya yönelirsen aradığın cevapları bulursun inşaallah