Bilmek istemeni anlıyorum güzel kardeşim, hakkındır da.. Fakat asıl önemli olan kimin evlat deyip bağrına bastığıdır.. Herkes çocuk doğurabilir yada doğurtabilir ama herkes ana baba olamaz.. Hele ki başkasının çocuğunu kabullenip benimseyip evlat deyip bağrına basabilmek meziyettir,herkesin harcı değildir.. Nacizane tavsiyem ana babanın hayır duasını alacağın bir evlat ol yeter.. Ne önemi var öz müsün üvey misin.. Öğrenmek belkide canını çok acıtacak..
|