Bir insanın evladı olduğunu bile bile hayatına girip eziyet edeni Allah islah etsin.. Buna göz yuman babayıda tabi.. Nacizane fikrim çocukları annelerine vermeleri daha doğru olacaktır.. Yurda vermek marifet değil.. Her yurtta vicdan sahibi insanlar olmayabiliyor.. Çocuk hem ana sevgisinden hem baba sevgisinden mahrum kalıyor.. En azından ana sevgisi görürler.. Eğer anneleri hayatta değilse yada analık etmiyorsa o zaman yurt yerine evlat hasreti çeken onları çok sevecek bir aileye evlat edilmeleri yurtta kalmalarından daha hayırlı olur..
|