Tekil Mesaj gösterimi
  #38  
Alt 07.09.22, 17:37
NGB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
NGB NGB isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Dost Üye
 
Üyelik tarihi: 12.06.22
Bulunduğu yer: 🕋
Mesajlar: 6,642
Etiketlendiği Mesaj: 171 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Beterin beteri varda anlayana.İş başa gelmeden kimse anlamaz geldimide beni bulduya döner.Kimisi karısından kimisi kocasından kimisi çocuğundan çeker.Kimiside işte genç olan kız sever kız yolda bırakır yada erkek yolda bırakır kızı faturanın birine kesilmesi lazım hemen yaradana keselim.Böylece beni niye yarattın diye diğer konularda avazı çıktığı kadar bağırıp çağıranda çok.Benim suçum ne ben sütten çıkmış akkaşığım moduna girmeler.

Bir nasihat bir başa gelecek olaydan iyidir.
Eski çok eski bir dostum var bu sene 2009 da bir hastalığa yakalandı hastalık görünürde çok basit ama işte tedavisi yok yani adamı mezara kadar götürecek ve ara ara inim inim inim inim inletecek cinsten.2009 da bu hasta oldu hastalığı burunda.Burun deyip geçmeyin doğru dürüst nefes alamazsan ne olur.Ahirete yatay geçişi yaparsın.
Anlattığı bazı zaman burnum tıkalı değil içerde gram sümük yok ama arkadaş diyor bir his geliyor insana burun tıkalı hissi
nefes alamıyormuş gibi hissediyorum.Ve sonrası başlıyor ilaç kullanmaya adam 2009-2010 ve 2011 yıllarında abartısız 2-3 sene full antibiyotik tedavisi gördü sonra ara verdi hastalık biraz geçti sonra 3-4 sene sonra hadi yavrum bir daha gitmediği KBB doktoru kalmadı kullanmadığı antibiyotik ilaç fısfıs damlalar kalmadı sonuçta Allah CC buna hastalığını belli etmiş hastalığı aslında toza alerji bazen toz alırsa burnu tıkalı hissi veriyor ve başlıyor krize girmeye
buda o zaman Asist dene balgam söktürücü ilaçlar var ondan kullanıyor o ilaç burunda olan sümükümsü sıvıyı yumuşatıp çıkmasını sağlayınca rahatlıyor nefes almalar üstüne sinüzit var adam namaz kılacak bazı zaman namaz abdesti alıyor hasta oluyor sormadığı hacı hoca kalmadı araştırdı yeri gelince burundan kaynaklı hastalık azdığı dönem zorunlu teyemmümle namaz kılmak zorunda istersen kılma.Çünkü burna su çekse hastalık azıyor.
Gelelim kanser hastalarına diğer çeşitçeşit hastalıklar var işte bunları görmeyen bilmeyen danalar keçileri kovalar.Sonrada incir kabuğunu doldurmayan mevzulardan ya işte şundan işim ters döndü bundan şöyle oldu gibi Allah isyan bayrağı açmalar.İşte her açılan isyan bayrağı duracağın noktayı bilmezsen sana kişiye yeni imtihan olarak döner verir bir ince hastalık ömür boyu sürüm sürüm sürüm sürünürsünüz.Onun için birazda olaylara sağlığı yerinde olanlar Elhamdülillah demesini bilmeli abuk sabuk işlerden zarar edince hemen kabarıp köpürmemeli birde yarabbi sağlık sıhhat yerinde beni birde sıhhatle test etme diye dua etmeli derim.Selametle.

Not:Kişi kendi küçük dünyasında sıyrılıp biraz sağa sola merakla bakıp ibret alıp işte hasta olan ve değişik durumda olanları görüp durumunu değerlendirmeli.

Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148