Alıntı:
BLueSea Nickli Üyeden Alıntı
Telepati kurabilmek için enerjisel bir bağ gerekiyor.
Zorda değil, imkansız hele hiç değil.
İki insan arasındaki enerji alışverişi neden iradeye hükmetmek olsun ki , değil...
|
ben öyle şeylere inanmam ispati yok,sana gore dogru olan bize gore yanlistir...