Alıntı:
ulucayto Nickli Üyeden Alıntı
herkese selamet dilerim ben forumdan gidiyorum  
bu arada ya arastirmacisin yada ilim sahibi birine benziyorsun bilgiler zannimca tam olarak doğru insanlar insallah ciddiye alir faydalanirlar fakat beni pek goremezsin  allaha emanet
|
3Senedir bu Konularla İçli Dışlıyım Bilgi birikimim var,Bi de Yaşanmışlıklarım var,bugün gine bir şey yaşadım iyi mi kötü mü dersen o bende Kalsın,anlatmıyım korkarsın sonra😅.Bir de Taç Çakram Baskın olduğu için bazı şeyleri Biliyorm ama bildiklerim bence hiçbirşey.İlim Sahibi Olurum İnşAllah.Yeni şeyler öğrenmeyi çok seviyorum.Yalnız daha yolun başındayız be.Ee kardeşim Keşke yazmasaydım Dur Gitme😂 daha yeni konuşmaya başlamıştık sohbetin sarmıştı,gittiğin yerde çok konuşturmazlar bak,sonra uyarmadı deme😂