Alıntı:
sevingül Nickli Üyeden Alıntı
Bence ilk yavruladiktan sonra yapılmalı sokak hayvanlari da olsa.dini kesin bir bilgim yok.fakat nasil insanlardaki doğum riskliyse dişi hayvanlar icinde gecerli
|
Bizim de köpeğiöiz var bir kere doğum yaptı sonra kısırlaştırdım bazen sağlıl Sebebiyle de yaptırmak zorunda kalıyoruz bizimki fazla kanamadan ölecekti dini boyutunda haram sa Allah affetsin