Alıntı:
observer Nickli Üyeden Alıntı
Selamın Aleykum
Burda bunu sorguluyor olmam ne kadar dogru emin olamasamda görüşü olanların yorumlarına şimdiden teşekkurler
Dun gece bir hacetim için 170 Ayatel kursi okudum. Sabah namazından sonrada yine aynı hacetim için Celculiyeti nin 30. beytini içeren kısa bir tertip okudum . Yuksek tekrarlı olmayan oldukca kısa bir okumaydı . bunların ardından sabah saatlerinde uyudum. Bugun aksam saatlerine kadar da uykudaydım , uyanmayı sürekli geciktirdiğimiz ve pekde uyanmak istemediğimiz tarzda bir uykuydu. Tüm uyku boyunca bir ruya gordum ama hatırlamıyorum. Hatırladıgım tek şey Celceluyite nin 122 beyitlik olanını okumakla ilgili hissettiğim kuvvetli ihtiyaç hissi. Aylar once celceluyite okumuslugum vardır en fazla 1 defa . O zamanlardan 101 ve 122 beyitlik iki versiyonu oldugunu da biliyorum ama uzerine cok dusundugum , bir konu olmamıştıbu kaside açıkcası. Sabah namazında okudugum 30. beyit çağrışım yapmışda olabilir elbet ama yinede tüm uykum boyunca beynimde dönüp durması ve özellikle de 122 beyitlik olanın bukadar belirmesi bana ilginç geldi. Oyleki uykum boyunca tek düşündüğüm uyanıp bu duayı okumak idi.
Sizce bu beynimizin uykudaki bulanıklığından kaynaklı bir çeşit hata mıdır yoksa , bu duayı okumam konusunda bir mesajmıdır ?
|
yani hata.psikoljok bir durumda va diye de yorumlayabilirsin senin kendi iyice dushnmen lazim asiri celcelutiye diye bir istekle mi yattin dusunceyle yoksa ansizin falanmi geldi ikiside farketme zyerinde olsam celcelutiye hoca ile iletisime gecer hocanin konularindaki celcelutiye7li vefkinyapar gunde 1 kac kere belli saatlerde okuma yapardim cunku ruyada mesaj gelmesi icin saha nasil bir ruha görmen gerekebilirki? gayet açık tsbi bu şahsı yorumumuz istedigin gibi amel et ama.korunma yap tovbe salavat istigfar cek bu temmeler uzerine kur herşeyi