Alıntı:
beyazalim Nickli Üyeden Alıntı
Koskoca ilahiyat okuyup cin konusunda hiç bilgi sahibi olamamak ilginç...Cin kavramını öğretmeyen bir eğitim sistemi  gerçi hala cin olan ismi üç harfliler diye telafuz eden milletiz ya neyse goz perden açık bu kadar basit yaş kaç ? 20 senedir demişsin ama rüyalar nasıl onlar seninle muhattap oluyolarmı normalde görenler biraz başı ağrıyor bilgisiz ise bu ilimde
|
Hocam bende imam hatip mezunuyum, bir defa olsun cinlerden bahsetmediler. Hatta bir kaç defa konusunu açmaya yeltendik hocalar konuyu kapattılar. İmam Hatip lisesinde okuyan talebelerin en azından 3 boyutlu alem hakkında bir alt yapısı olmalı. Dersi olmalı.