Alıntı:
Distress Nickli Üyeden Alıntı
Doğru diyorsun,en iyisi ben bulaşmayayım,davet yapamadığım için bazı şeyleri sarkaç ile öğreniyorum,birde bu tarot ile gayba bakılmadığı sürece fal olmayacağı,anlık enerji okumasını iyi yaptığını ve tavsiye verdiği yönünde bilgiler var bunlar doğrumu ? Evimde tarot destesi var.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ?
|
şimdi tarot ile gayba zaten bakılamaz yanlış bir tabir bu. Gaybı Allah u Zülcelal Hazretlerinden başka kimse bilemez. Tarotun her türlüsü fala girer ki bu harram olduğunu gösterir hiç uğraşma sen ne kadar iyi niyetli de olsan tarotla uğraşırsan onlar da seninle uğraşır.