Alıntı:
gokhan1234 Nickli Üyeden Alıntı
Bizim İslam aleminde bir şey bilenler ya da bir şey elde edenler bunu saklarlar kimseye söylemezler sır olduğunu söylerler Eğer bunu söylerse bu sırrın kendisinden alınacağını düşünürler aslında ben işin hiç de böyle olacağını düşünmüyorum Allah insandan bir şeyi alacaksa neden versin tabii her şeyin bir yeri ve zamanı vardır her şey çok açıkta orta değil ama belli ortamlarda ve belirli durumlarda açıklanmalı bu durum mesela yabancı memleketlerde başka dinlere ait insanlarda bunun tam tersi o insanlar bir şey keşfettiklerinde, bir ilim sahi olduklarında bu keşfi yaymaya çalışırlar nasıl yayarlar bu konuda kitaplar yazarlar bu konuda seminerler verirler evet burada insanlardan biraz para da alırlar ama o ilmi de insanlığa hizmet için sunarlar zaten bugün kullandığımız ilim ve bilimlerin birçoğu bize yabancılardan gelmiştir bizim alimler bizim Bilginler yani Müslüman alimleri ve bilginleri bir şey öğrendiklerinde bunu saklarlar ve kendileri ile birlikte genelde kabre götürürler
|
o senin fikrin, bu ilmin en büyuk ustadi olan ibni arabi hz. ne diyor
"""sırrı ayan edene bir daha sır vermez sırrın sahibi"''"
saklamasinlar her seyi acik etsinler bak gor o zaman toplum ne hale geliyor, ögrenmek istiyorsan baslarsin talebelikten ilmî alirsin,ilim herkese acik.
diplomasi olmayana doktor demiyorlar