Evet @
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], kırlangıç otundan bahsettim, ismini hatırlayamamıştım. Avusturyalı bitki bilimci Maria Treben'in kitabından okumuştum, hatta bitkiyi de buldum, suyunu da bir kavanoz çıkarmıştım ama denemeye cesaret edemedim. Sürüldüğü yerde tüy de çıkarmıyormuş. Bitkisel tarif veren çoğu kişi bu kitabı ezberlemiştir eminim. Tecrübe edersen haberim olsun, olur mu? Cesaretini tebrik ediyorum şimdiden.