Alıntı:
Talin Nickli Üyeden Alıntı
Bunu hiç uygulayan oldu mu çevrende @ Celcelutiye, çok kaliteli kestane balı var, bir ağrı sızı olmayacağını bilsem denerdim.
Bir sarı çiçek var, kırdığın zaman sapsarı bir sıvı çıkıyor. Onu ince bir şekilde göz kapağının içine sürüyorlar, epey yakıyormuş, ondan sonra gözlüğü atıyorlar. Ben bunu herkesten önce öğrenmiştim ama denemeye korktum. Kestane balı inşallah yakmaz.
|
bizim tarif ettiğimiz şey gözün içine değil kardeşcağzım iyice okuyasın aman ya huu..
üst göz kapağının üzerine diyoruz.. aman diyim onuda yapmayın he birine bişey olur sorumlu tutar bizi,biz kendimiz yaptık faydasını gördük sizler yapmayın..