Alıntı:
Celcelutiye Nickli Üyeden Alıntı
bizim tarif ettiğimiz şey gözün içine değil kardeşcağzım iyice okuyasın aman ya huu..
üst göz kapağının üzerine diyoruz.. aman diyim onuda yapmayın he birine bişey olur sorumlu tutar bizi,biz kendimiz yaptık faydasını gördük sizler yapmayın..
|
@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] senin dediğin şeyin gözkapağı üstüne sürüldüğünü biliyorum, sıkıntı yok kardeşim