Yaradanın o hayvanlarada verdiği üremeyi engellemek bence bilinçsizlik. Kanaması oluyormuş. Olacak tabi. Doğanın kanunu bu. O yavru bakmak isteyen bir dişi canlının elinden o isteğini alıyorsunuz. Birde derlerki onlar konuşamıyor ama neler anlatıyorlar die. Ben bilemedim. Ben bir kanarya üreticisi olarak hiç bir hayvanın elinden üremesi alınmamalı die düşünüyorum
|