Alıntı:
Esaret Nickli Üyeden Alıntı
İnanın çok şeyler denedim gitmiyorlar kesin bir çözümü yokmu perişan oldum girmediğim psikoloji kalmadı cekmediğim acı kalmadı gündüzü geçtim uyku bile uyutmuyorlar ibadet edemiyorum yasin bile okusam azap çeke çeke okuyorum
|
Sitede koruma zikirleri var çok faydası olur, benim eski halim geldi aklıma, tövbe niyeti ile abdest gulsul abdesti al istersen,
Koruma zikirleri;
1 euzu besme 200 ku feyekun
1 euzu besleme 200 minel cinneti vennas
1 euzu besmele 200 himine şerrin şeytan.
Bu zikir üzerine 25 koyup her akşam devam ediliyor, 100 olduğu zaman da 300 olarak devam ediliyor, dene istersen faydasını görürsün.