Alıntı:
volkanica Nickli Üyeden Alıntı
2. Dünya savaşın da kullanıldı, ırakın elin de nükleer silah olsaydı, amerika saddam hüseyini deviremezdi bile, aynı kuzey kore gibi düşünün, ülkemiz de nükleer silah çoktan yapılmalıydı. Caydırıcı bir güç olurdu. Ben kendimi bildim bileli yaklaşık 20 yıldır çıkacak bu savaşlar ancak, dünya insanlarını dolandırmak için yapılan yalan algılar yani.
|
Nükleer den de tehlikeli şeyler olabilir.
Şuan bazı yerlerde hâlen Soğuk savaş tehdit korkutma güç gösterisi algılar ile piskolojik falan var fakat bunu hem yapıp hem bi yandan sıcak savaşın içinde olanlar da var kendileri arkada görünmüyor. Fakat bu bitmek üzere. Emin olunmalı ki Sıcak savaşta kimse elindeki gücü kullanmaktan kaçınmaz.
__________________
Ateşin odunu yiyip bitirdiği gibi hased de iyilikleri yer bitirir.
Sakın ola ki haksızlık yapıp zulmedenlere meyletmeyin. Yoksa size ateş dokunur da, ateşe karşı sizi koruyacak Allahdan başka hiçbir kimse bulunmaz ve size yardımda edilmez.
Biz bir ülkeyi yok etmek istediğimiz zaman, şımarık varlıklılarına emrederiz, onlar itaat etmeyip orada kötülük işlerler. Böylece, o ülke helaka müstahak olur, biz de onu yerle bir ederiz.
|