Alıntı:
Hafizem Nickli Üyeden Alıntı
Salavatı okuduktan sonra beddua mı edilmeli yoksa isim söylense yeter mi
|
Beddua etme sen sonu eden için de iyi olmaz
Allaha havale et o zaten görüyor biliyor merak etme .
Imtihann dünyasındayız şeytanın istediği gibi degil Yaradanın istedigi gibi yaşa Bela okumak sana daha çok zarar verecktik buna emin ol Şeytana zemin hazırlayıp seninle oynamasına izin verme daha sonra yavaş yavaş şirk e kadar götürür insanı