Alıntı:
Hafizem Nickli Üyeden Alıntı
Salavatı okuduktan sonra beddua mı edilmeli yoksa isim söylense yeter mi
|
Salavatı cumayı cumartesiye bağlayan gece 1000 defa okuyacaksın ve zalimin helakı niyetine okuyacaksın. Hem okurken helakına niyet et hem de 1000 tane bitince helakı için beddua edersin. Salavat Çok uzun değil ama çok kısada değil ben 100 taneyi okurken biraz uzun sürmüştü.
Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı
salavat ile beddua ediliyormuymus
cok garip..
salavat hep iyilik güzellik esenlik icin okunur diye biliyordum, hemde icinde kuranin 3 te 1 sayilan ihlas suresi ile birlikte..
|
Evet edilebilir. Çünkü zalim aleyhine bağıra bağıra beddua edilebilir. Bu salavat çok büyük bir salavat baya havassı olan bir salavat. Bu işlem cumayı cumartesi ye bağlayan gece 1000 kere okunur zalim için. Bu salavatı bu sitede paylaşanıda gördüm sanki.