Alıntı:
S E N E 7 Nickli Üyeden Alıntı
Hocam naksilerden Tevbe alıp hatme zikirlerine gitmeye başladım ilk günden gözümü kapatınca bu renk dikkatimi çekti gözümü kapattığım içindir dedim , sonradan zikir çekmeye başlayınca da gördüm ,hatta namazdan sonra tespih çekerken gözüm boşluğa daldı yine aynı şekilde boşlukta gözlerim açıkken gördüm, geçen sabah namazını kılıp yattıktan sonrada gördüm, fakat bu hareketli rengi alanda görmüyorum kendi gözümün içinde oluyor gibi. Neyse bekleyip görelim ozaman umarım hayırdır ben zikri sadece Allah rızası için çekiyorum , zaten her 100 tanede ilahi ente maksudi ve ridake matlubi diyoruz .
|
he şimdi iş değisti, yakinda musallatin olabilir cok dikkatli ol..