Alıntı:
SyLLa Nickli Üyeden Alıntı
Selam. Bende her zikir cektigimde uykum geliyor ve öyle güzel bir uyku geliyorki zor bitiriyorum ve bazende bitirmeden uyumak zorunda kaliyorum. Gecenin geç saatlerinde çektiğimden olabilir diye düşünüyorum.
|
Gece geç saatlerde yapmamak gerek diye biliyorum.
Okuduklarıma göre ikindi veya akşam namazından sonra yapılması daha iyiymiş.