Alıntı:
trhakan Nickli Üyeden Alıntı
Görme konusu da biraz karışık aslında. Cismani bir şekle girip bu dünyadan bir varlık olarak herkesin görebileceği şekilde görünmeleri yasak. Kendi kuralları var anayasa gibi. Onlarda kişinin algısı ile oynayıp musallat oldukları kişinin göz ile beyin arasını hacklemek gibi düşün. Aslında olmadıkları halde algınla oynayıp oradaymış gibi gösteriyor. Her iki durumda da şekilleri olmadığı için kimi zaman karşıdakini korkutup eğlenmek için kimi zamanda onu manipule edip kandırmak için tanıdık biri yada kendisi kılığında göstere biliyor. Youtubede falan gördüklerine çok inanma. İnsan dünyayı ışığın yansıması ile görür ve beyin onu şekli ile tanıdık olarak algılar.
Cismani göründüğünde ise tanımadıkları bir atmosfere yabancı olurlar. Mimikleri kontrol etmekte yada yürümekte ya da konuşmakta zorlanırlar. Onlara yerçekimi, hava sürtünmesi falan yabancı geldiği için garip hareketler yapabilirler. Diğer bir konu bu yabancı kılıkta hakim olamadıkları bir bedende insan gibi savunmasız olabilirler amaa tecrübesi varsa bu dünyaya ait bedenlerde o zaman fiziki olarakta zarar verebilirler ama tekrar ediyorum onlar fiziki zarar verebilecek olduğu zaman kenmdileri de zarar görebileceklerinden fiziki bedene bürünmekten hem kendileri korkar hemde yasalarından dolayı olacaklardan korkarlar.
En doğrusunu Allah bilir. Genel yazılı metinler ve dahi evliyaların yazdığı kitaplardan edindiğim bilgiler bu yöndedir.
|
Eyvallah tatmin edici bir cevap oldu Allah razı olsun