Kişi ne zaman Allahın dosdoğru yolundan ayrılsa gideceği tek yer şeytanın yolu oluyor.
Bu sinsi varlıklar kişiyi yoldan çıkarmak istiyorsa kesinlikle kendini belli etmeden düşüncelerini manipule etmeye çalışıyor. Naren de içlerinde cahillerine denk geliyor kişi ile oynuyorlar.
Büyü ile gelenler başka onlar daha çok kendini belli edip şeytandan övgü almak için çabalıyor. Halisünasyonlar, rüyalar ve saçma sapan bilinç altından çıkmış gibi gösterilen düşünceler ile hayatları mahfediyorlar.
İnsan namazından geri kalmamalı. Günahlar ve haramlar belirli ne zaman şüpheye düşse derhal dövbe edip Allaha yakarmalı. Üzerinden ayrılan melekleri ancak tövbe ile geri toplayabilir tövbe edip ibadetlerine devam etmeli. O zaman bu korku imparatorluğu yıkılır. Onların en büyük korkuları kişinin itikadı ve melekler. Kişi itikadını geliştirmeli korumalı araştırmalı ki bu varlıklar güneşe yaklaşır gibi acı çekmeli.
Ne zaman Allahtan ayrılmışsak o zaman onların arka bahçelerine dönüşüyoruz. Allah muhafaza. İnsan ağzından tövbeyi eksiltmemeli kalbende tasdik etmeli.
Allaha emanetsiniz.
__________________
Ahlaksız Alimin Alameti Kibirdir.
Ahlâksız kalmış güç insanı Firavunlaştırır.
Yarım ahlâklı iktidar insanı Yezidleştirir.
Terbiyeden yoksun bir servet insanı Karunlaştırır.
Ahlâksız ilim insanı Bellamlaştırır…
Güç zehirlenmesine müptela olmuş lâ dini düzen dünyaya bir yüktür.
“Kibirlenenler için cehennemde bir yer mi yok?” (Zümer Suresi 39:60 ).
Belam= terbiyesiz, aç gözlü, pisboğaz, obur
2. Bel'am din pazarlamacısıdır
|