Alıntı:
S E N E 7 Nickli Üyeden Alıntı
Cinleri görenler cinlerin kendi orjinal yaratılışlarını mı görüyor? Yoksa girdikleri bir kılığı mı ? Oldukları gibi görülebiliyorlar mı ?
|
Girdikleri kılıginda, kendi zihniyetlerine bağlı olarak görürler. Herkes farklı boyut ve şekillerde renklerde siluetlerde tasavvur ederler. Kendi öz formları bizim dünyamız ile uyumlu değildir. Bir enerjidirler, enerji dünyada avam gözüyle gorulmez.