Alıntı:
busee89 Nickli Üyeden Alıntı
merhaba uzun zamandır musallat tedavisi görmüştüm 1 senedir iyiydim 2 güne önceye kadar bir kaç uygulama yaptım amenerresulu cumartesi günü okunun 1900 adet duayı ve 11 adım namazı kıldım hepsinde aksilikler oldu kücük bir bebegim var tamamlayamadım
2 gündür çok içim sıkılıyor vesvese sanki eskiye döndüm sizce ben hata mı yaptım? yoksa psikolojik mi? bakım mı yaptırsam yada yeniden başlamasam mı lütfen bişey söyleyin
|
Öyle bilinçsizce ne okunduğunu bilmiyorum ama 1900 tane dua okunmaz,
Durumunuza mahsuben ne yapacağınıza siz karar vereceksiniz,böyle konular umuma sorulmaz...