Alıntı:
Enes23 Nickli Üyeden Alıntı
Ayetel Kürsi okurken ben 1 kez sağıma, soluma,arkama on tafima,yukarı,aşağı doğru okuyup ufluyordum. En son 1 kez daha okuyup avuç içine üfleyip elimin değdiği vücudumun her yerine sürüyorum. Sormak istediğim konu 7 kez okuyordum. 8 mi okumak daha faydali
|
Ayetel kürsiyi bu şekilde oku ve üfle. Bir sağ bir sol bir ön bir arka bir yukarı bir aşağı bir sağdan başla sola doğru başladığın yere kadar üfle. En son 8.i oku ve üflemeden yutkun.