Alıntı:
vsnw Nickli Üyeden Alıntı
Selamın aleyküm öncelikle cin filimi izlerken edindiğin tecrübelerden bahsediceğim bilinçli bir şekilde cin filimleri izledim öncedende böyle birşey okumuştum oturdum ve izledim tıkırdılar almaya başladım tavandan bilerek umursamadım dedimki acaba neler olucak bir yandan heyecanlıyım korkum yok ama cünkü zank diye karşıma dikilebilir vb olaylar yaşanılabilir diye ve izlemeye devam ettim ve yarını Gine izledim Gine aynı şeyler oldu cinler meraklı oldukları için kendileri hakkında acaba neler anlatılıyor diye izliyorlar yani bir cin filmi açtığınızda yanlız izlemiyorsunuz buda bilgi olsun sizlere
|
Ve aleykümselam diye söze başlayalım. İnsan aciz bir varlıktır ancak aynı zamanda yaratılmış, cinninin, melekutun saygıdan secde ettiği de bir varlıktır. Hayatta bulunma amacımız kulluktur. Aciz ve secde ettirilen bir kul.
Kardeşim, kıymetiniz bu kadar yüksekken, yapılması gereken şey kullukken, Rahman seni en güzel surette yaratmışken, bir şey izlediğinizde ürkmek ve korkmak ancak
eksik iman belirtisi olsa gerektir. Zira
korkulacak ve korkulunca sığınılacak tek şey Allahu Zülcelal'dir. O kullarına karşı ihsan sahibi olup merhametlidir. Günahlarınızdan sıyrılarak işe başlayın ve tövbeyi asla unutmayın.
Tıkırtı mı geldi, gülümseyin.
Yine izlediniz yine mi aynı şeyler oldu, gülümseyin. Çağırın hatta, gelin beraber izleyelim diye.
Yanında belirse dahi hoşgeldin mübarek diyin, selam verin.
Bir cin filmi, herhangi bir film, herhangi bir görsele bakarken, gözünü kapattığında, açtığında, korktuğunda, heyecanlandığında, uyuduğunda, uyandığında da
asla yalnız değilsin değerli kardeşim.
Sana şah damarından daha yakınım demez mi Rahim olan Allah? Yanına dikmedi mi kiramen katibin meleklerini?
Ehad olan yani tek olan sadece ve sadece bize bu satırları yazma nefesini veren, düşündüklerimizi, klavyemize aktarmamızı sağlayan, bize güç veren alemlerin Rabbine Hamd olsun.
Madem selamla başladık, selamla da bitirelim o vakit.
Esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatuhu