Tekil Mesaj gösterimi
  #11  
Alt 17.01.25, 09:21
HavasMuhasibi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
HavasMuhasibi HavasMuhasibi isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Üyelik tarihi: 21.11.23
Bulunduğu yer: Ezel ile Ebed Arasında
Mesajlar: 329
Etiketlendiği Mesaj: 28 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
vsnw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selamın aleyküm öncelikle cin filimi izlerken edindiğin tecrübelerden bahsediceğim bilinçli bir şekilde cin filimleri izledim öncedende böyle birşey okumuştum oturdum ve izledim tıkırdılar almaya başladım tavandan bilerek umursamadım dedimki acaba neler olucak bir yandan heyecanlıyım korkum yok ama cünkü zank diye karşıma dikilebilir vb olaylar yaşanılabilir diye ve izlemeye devam ettim ve yarını Gine izledim Gine aynı şeyler oldu cinler meraklı oldukları için kendileri hakkında acaba neler anlatılıyor diye izliyorlar yani bir cin filmi açtığınızda yanlız izlemiyorsunuz buda bilgi olsun sizlere

Ve aleykümselam diye söze başlayalım. İnsan aciz bir varlıktır ancak aynı zamanda yaratılmış, cinninin, melekutun saygıdan secde ettiği de bir varlıktır. Hayatta bulunma amacımız kulluktur. Aciz ve secde ettirilen bir kul.

Kardeşim, kıymetiniz bu kadar yüksekken, yapılması gereken şey kullukken, Rahman seni en güzel surette yaratmışken, bir şey izlediğinizde ürkmek ve korkmak ancak eksik iman belirtisi olsa gerektir. Zira korkulacak ve korkulunca sığınılacak tek şey Allahu Zülcelal'dir. O kullarına karşı ihsan sahibi olup merhametlidir. Günahlarınızdan sıyrılarak işe başlayın ve tövbeyi asla unutmayın.

Tıkırtı mı geldi, gülümseyin.
Yine izlediniz yine mi aynı şeyler oldu, gülümseyin. Çağırın hatta, gelin beraber izleyelim diye.
Yanında belirse dahi hoşgeldin mübarek diyin, selam verin.

Bir cin filmi, herhangi bir film, herhangi bir görsele bakarken, gözünü kapattığında, açtığında, korktuğunda, heyecanlandığında, uyuduğunda, uyandığında da asla yalnız değilsin değerli kardeşim. Sana şah damarından daha yakınım demez mi Rahim olan Allah? Yanına dikmedi mi kiramen katibin meleklerini?

Ehad olan yani tek olan sadece ve sadece bize bu satırları yazma nefesini veren, düşündüklerimizi, klavyemize aktarmamızı sağlayan, bize güç veren alemlerin Rabbine Hamd olsun.

Madem selamla başladık, selamla da bitirelim o vakit.

Esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatuhu

Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148