Tekil Mesaj gösterimi
  #7  
Alt 23.02.25, 10:33
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
☆Yusufiyeli Yusufiyeli isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 4,909
Etiketlendiği Mesaj: 549 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Garip1isi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Neden ellerimizi açarız içten şekilde dua mızı etsek olmaz mı neden elimizi yüzümüze süreriz ?
Hakim Müstedrek'inde Hz. Ali (r.a.)'nin şöyle söylediğini yazıyor:
"Dua yaparken elleri kaldırmak, Allah karşısında güçsüzlüğün ve kimsesizliğin açığa vurulmasıdır." Şüphesiz Hz. Peygamber döneminde; bugün cemaatle namaz kıldıktan sonra imam ve arkasında namaz kılanların birlikte el kaldırıp dua yaptıkları gibi bir uygulama yoktur. Bundan dolayı da bazı alimler böyle bir uygulamayı bidat kabul etmektedirler. Ama ben anlamıyorum; eğer bu uygulamaya mutlaka böyle yapılması gereklidir denmiyorsa, böyle yapmayanları kötülemiyorlarsa ve ara sıra kasten bunu terk ediyorlarsa o zaman buna neden bidat derler. Hangi bir durumda olursa olsun Allah'a dua etmek kötü bir şey olamaz.
(Kaynak: MEVDUDİ Meseleler ve Çözümleri 1.cilt RİSALE YAYINLARI Sayfa: 140)

__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148