Alıntı:
Yusufiyeli Nickli Üyeden Alıntı
Ben sana genel olarak ezan sesi dedim ilgilenmedin. Eski bir el yazması eserde şöyle yazar: ‘’Muhtelif kavim cin taifesi vardır. Bunlardan 4 tanesine Ayete'l-Kürsiyi okumak değil de "Amener- Rasulü❞yü okunca cin üzerinden çıkıp gider. Çünkü Ayete'l-Kürsiyi okuyunca cin hapse giriyor, yanıyor. Hangi ayetleri, hangi hastaya okunacağı hüddamlara soruluyor. Örneğin: "Kevser suresini oku!" diyor, okuyunca kapı açılıyor ve kafir cini yollamaya sebep oluyor. Hüddam münasip ayeti tensip eder ve "oku!" der, okunur, böylece hasta eziyete duçar olmaz.’’
|
Ben ezan da dinliyorum ama rukye de dinliyorum hocam üç farklı büyü bozma ile alakalı rukye dinliyorum. Ben sizin söylediğinizden rukye dinlemeyi bırak sadece ezan dinle diye bir çıkarımda bulunmamıştım etkisini hissettiğim rukyeleri dinlemeye devam ettim.