Alıntı:
ankara97 Nickli Üyeden Alıntı
Size daha önceden davet beyitindeki geldi mi gelmedi mi bilmiyorum fakat sanırım öyle her okuyana gelmiyormuş şahsen bana gelmedi okumama rağmen. Çağırmak o kadar kolay değilmiş diye anladım araştırmalarım sonucunda. Geldiğinde ise gelen birisinin anlattığına göre aranızda bir anlaşma yapıyormuşsunuz örneğin şu beyiti şu kadar oku her gün kabul ediyor musun gibi eğer kabul eder isen bir beyit veriliyormuş çağırmak ve göndermek için size geleni. Yani kısaca korkulacak bir ruhani varlık değilmiş.
Ne kadar doğrudur yanlıştır Allah bilir ben tecrübe etmedim, araştırmalarım sonucunda bu bilgilere ulaştım böyle şeyleri de herkes demez zaten bunu diyen de korkmayın size gelenden diye dedi, korku algınız vs zaten kapanıyor o anda dedi.
|
Sen hadim davetini diyorsun
Bir kere okumayla hadim anlaşması için gelen olmaz zaten
Davet beyitinde boşuna okunmaz sıkıntılı durumlarda okunur onun için okunmasa daha iyi olabilir,normal zamanda