Alıntı:
dervishekim00 Nickli Üyeden Alıntı
@ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Günde 1 Kodlama yeterlidir. Etkisi görülen kadar devam edilmelidir. Herhangi bir iltihap semtomunu 6 günde dağıtmıştır. Bu tür Sistem gelecektir ama bir o kadar da tehlikelidir. Bir kişi Akut yoluyla hasta oluyor. Boğazda bakteriler yer ediniyor. Normal Tıbbın verdiği Antibiyotik aslında o da antikor bir bakteridir. Hastalıklı bakteri ile savaşır. Fakat hastalıklı bakteri sadece Endospor oluşturur yani sadece kendini pasif hale getirir ve gizlenir. Tamamiyle ölmez. Ama işte bu frekanslar bunları öldürebiliyor. Tehlikesi şudur ki binlerce farmakoloji yani ilaç şirketleri var. Bunu öğrenseler onların Ekmeğine taş koymuş gibi olur fakat gerçekte kimyasal yolla olan ilaçlar sadece o an ki durumu toplarlar hastalığı tamamiyle geçirmez. Ama Eternal Kod ve Frekans DNA sarmallarına işlediği için tamamiyle yokeder. Hatta taşıyıcı hastaların bile taşıyıcılığı minumum düzeyine iner. Bu Çalışmalar Ziraat, Farmakoloji ve hatta hayvanlar da bile kullanılabilir. Akla gelen her türlü sektörde kullanılabilir. Bu işin Öncüsü Nikola Tesla'dır. Hatta buna bağlı olarak Deprem Osiloskop'unu yapmıştır. Belki bu çalışmalar Türkiye için çok fazla Bunu biliyorum. Ama bilgi akılda durması önemli değildir. Önemli olan İnsanlık için Gelişim için ve daha da önemlisi İslam Ordusu için hazırlıktır ve büyük bir avantajdır. Teorik olarak herşey mümkündür hatta Haşa huzur bu çalışma metodu bir başkasının eline geçse belkide Yoktan Var edebilme sırrı açığa çıkar. Bir yanı muazzam derece de iyi bir yanı çok karanlıktır.
|
"Yoktan var etme" derken nasıl bir yoktan var etmeyi kast ediyorsun? Beşerin kendi kendine direkt olarak yaratması mı? Öyleyse nasıl yaratılmış olanla oynayarak olmayan bir şeyi yaratabilme ihtimalini konuşuyorsun?