Yıldız düşüklüğünü, hangi yıldızın düştüğünü, niye düştüğünü, yükselince ne olacağını şimdiye kadar hiç anlamadım.
Bir gün otobüste giderken adamın biri durduk yere bana "yıldızın düşük" demişti. Tanımam etmem. Niye dediğini de bilmiyorum.
Bu uygulamayı bir yapayım.
|