Alıntı:
dervishekim00 Nickli Üyeden Alıntı
@ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] İlim Çindede olsa Alınız Diyor Muhammed Mustafa Sallallahu Aleyhi ve Sellem. Onun için dediğin doğrudur bir yanı çok çığır açan bir yanı karanlık birşeydir. Onun için kimseye öğretmem.
|
bu ilim degil, ateistliğe acilan bir kapi, sadece bir teori uygulamasi ispati ve sonucu olmayan teori,
agizdan cikan sözlere çok dikkat etmek gerekir çünkü baglayicidir, hani vardir ya kese savaşi kestire başı sözü, işte bazi sözler baş kestirir,
nebi sav. o yüce sözünu ateist bir adamin uyduruk teorisine çerez etmekte ayrica bir vebaldir, bir üstteki mesajda yaratici olmaktan bahsedip şimdi muhammed mustafa sav.sozunu buna bağlamak çok güzel durmuyor...