Tekil Mesaj gösterimi
  #5  
Alt 07.04.25, 16:42
ikarus ikarus isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Üyelik tarihi: 18.10.22
Bulunduğu yer: xyz
Mesajlar: 104
Etiketlendiği Mesaj: 5 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Erbain zikrinin ilk şartı devamlılıktır.
Görevlileri ah ediyor beddua ediyor bırakırsan.
Ayrıca erbain ile birine zarar vermek yada bir kavmi helak etmek sakıncalıdır.
Yalnış bir şey yaparsan hadimleri kendine öfkelendirirsin.
Seni çeker alır niyetin.
Aynı şey celcelutiyye ve berhettiye’de de vardır ve durum aynıdır.
İsrail dediğin yahudiler dünyanın en büyücüleridir.
İstediğini yap tutturamazsın.
Tabi orasını Allah bilir.
Yahudiler özellikle katil yöneticileri güçlü büyücüler tarafından korunur.
Büyü yaptığında haberleri olur ve bozarlar.
Bende yapmıştım zamanında . Ama bozdular enerjimi verdiğimle kaldım.
İlla bir şey yapacaksan yasin suresi oku fetih suresi oku en güzeli kehf suresi oku ve allahım senin bu yüce kelamlarının tüm fazilet ve keremini gazzeye ve orada senin uğruna , senin lanet ettiğin şeytanın dost bildiği kavime karşı savaşan aziz ,güçlü ve iman nuruyla nurlanmış müslümanlara yardıma gönderiyorum.
Bu sureleri zalimin başına bir kılınç gibi sapla .
Sen müminleri seversin ve onları üzmekten kalplerini kırmaktan yücesin .
De . Yada ey rabbim mağribden maşrika gün doğudan gün batıya senin mülkünde yatan tüm müminleri şehidleri evliya arif ve peygamberlerini gazzeye yardıma gönder. Biz aciz kaldık sen bizide aff eyle de.
Bunlar daha eftaldir.



Evliyanın kahriye yapmasına gerek mi var sessiz adam. Onun gücü ve maneviyatı yokmu?
Haklısınız zaten Kuran'dan okuyup Rabbimden niyaz ederken içim rahat. Yine de insan başka faydam da olabilir mi acaba diye düşünüyor. Zaten ben kim bi başıma Yahudilerle boy ölçüşmek kim ama Rabbim'in hikmetiyle olur ya bir dua belki nice kapılar aralar. Erbain-i idrisiyye kitabi birkac yildir evimde. Kendim icin de okumak istedim defalarca ama cesaret edipte okuyamadim. Artik yaşanılanları gördükçe içime öyle hüzün düştü ki kendime olmasa da belki musluman kardeşlerimiz icin bir adim atabilirim diye bir arayisa düştüm. Normalde birine kahretmek ya da kötülüğünü istemek, hakkimi helal etmemek dahi ne haddime deyip Allah'a havale ediyorum. Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.

Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148