Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı
Erbain zikrinin ilk şartı devamlılıktır.
Görevlileri ah ediyor beddua ediyor bırakırsan.
Ayrıca erbain ile birine zarar vermek yada bir kavmi helak etmek sakıncalıdır.
Yalnış bir şey yaparsan hadimleri kendine öfkelendirirsin.
Seni çeker alır niyetin.
Aynı şey celcelutiyye ve berhettiye’de de vardır ve durum aynıdır.
İsrail dediğin yahudiler dünyanın en büyücüleridir.
İstediğini yap tutturamazsın.
Tabi orasını Allah bilir.
Yahudiler özellikle katil yöneticileri güçlü büyücüler tarafından korunur.
Büyü yaptığında haberleri olur ve bozarlar.
Bende yapmıştım zamanında . Ama bozdular enerjimi verdiğimle kaldım.
İlla bir şey yapacaksan yasin suresi oku fetih suresi oku en güzeli kehf suresi oku ve allahım senin bu yüce kelamlarının tüm fazilet ve keremini gazzeye ve orada senin uğruna , senin lanet ettiğin şeytanın dost bildiği kavime karşı savaşan aziz ,güçlü ve iman nuruyla nurlanmış müslümanlara yardıma gönderiyorum.
Bu sureleri zalimin başına bir kılınç gibi sapla .
Sen müminleri seversin ve onları üzmekten kalplerini kırmaktan yücesin .
De . Yada ey rabbim mağribden maşrika gün doğudan gün batıya senin mülkünde yatan tüm müminleri şehidleri evliya arif ve peygamberlerini gazzeye yardıma gönder. Biz aciz kaldık sen bizide aff eyle de.
Bunlar daha eftaldir.
Evliyanın kahriye yapmasına gerek mi var sessiz adam. Onun gücü ve maneviyatı yokmu?
|
Evliyanın havassı farklıdır, onların mertebeleri daha yüksektir ilimde o yüzden daha farklı olur,bir duaylada devirebilir,baska sekilde de kahriye deyince işlem olarak demiyorum.
Beddua gibi düşün ama esmayla yapınca farklı oluyor.
Şeyh nazım hzlerinin madencilere muska yazması, göndermesi gibi düşün
Büyü yaptım derken okumamı yaptın yoksa şer islemmi?