Alıntı:
Sessizadam Nickli Üyeden Alıntı
Evliyanın havassı farklıdır, onların mertebeleri daha yüksektir ilimde o yüzden daha farklı olur,bir duaylada devirebilir,baska sekilde de kahriye deyince işlem olarak demiyorum.
Beddua gibi düşün ama esmayla yapınca farklı oluyor.
Şeyh nazım hzlerinin madencilere muska yazması, göndermesi gibi düşün
Büyü yaptım derken okumamı yaptın yoksa şer islemmi?
|
Anlaşılan tanışmamız lazım.
Hakkımdaki bilgilerin az.
Şer işlemden kastın nedir bilemedim.
Ben çok iyi büyücüyümdür.
Yani ben büyü diye sert bir tabir kullanayım siz ne diyorsanız deyin.
Her keze büyü yapmam ve fetva almadanda asla hiç bir işleme girmem bulaşmam.
Yoğun bir tempoda çalıştığım için genelde çok vakit ayıramıyorum bu tür şeylere ama biri yardım isterse ve haklı bir sebebi varsa fetva alıp yardım ediyorum.
Evliyalar peygamber değilki beddua etsin kavim yerle bir olsun.
Evliya yalnızca manevi gücünü kullanarak o insanlara yardım için koşar.
Zamanında askere su götüren, komutanların yanında çarpışan ve yaralı askerleri tedavi etmeye yardımcı olan çok manevi güç sahipleri vardı.
Evliyanın zaten kahriyeye yada bedduaya ihtiyacı yok. Beddua edende dinde daha tam pişmemiştir. Mümin lanet edici değildir.
Şefkat ve merhamet sahibidir.