Tekil Mesaj gösterimi
  #8  
Alt 08.04.25, 23:22
Vakia Vakia isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 25.01.25
Bulunduğu yer: KKTC
Mesajlar: 1,846
Etiketlendiği Mesaj: 132 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Sessizadam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Evliyanın havassı farklıdır, onların mertebeleri daha yüksektir ilimde o yüzden daha farklı olur,bir duaylada devirebilir,baska sekilde de kahriye deyince işlem olarak demiyorum.
Beddua gibi düşün ama esmayla yapınca farklı oluyor.
Şeyh nazım hzlerinin madencilere muska yazması, göndermesi gibi düşün
Büyü yaptım derken okumamı yaptın yoksa şer islemmi?
Anlaşılan tanışmamız lazım.
Hakkımdaki bilgilerin az.
Şer işlemden kastın nedir bilemedim.
Ben çok iyi büyücüyümdür.
Yani ben büyü diye sert bir tabir kullanayım siz ne diyorsanız deyin.
Her keze büyü yapmam ve fetva almadanda asla hiç bir işleme girmem bulaşmam.
Yoğun bir tempoda çalıştığım için genelde çok vakit ayıramıyorum bu tür şeylere ama biri yardım isterse ve haklı bir sebebi varsa fetva alıp yardım ediyorum.
Evliyalar peygamber değilki beddua etsin kavim yerle bir olsun.
Evliya yalnızca manevi gücünü kullanarak o insanlara yardım için koşar.
Zamanında askere su götüren, komutanların yanında çarpışan ve yaralı askerleri tedavi etmeye yardımcı olan çok manevi güç sahipleri vardı.
Evliyanın zaten kahriyeye yada bedduaya ihtiyacı yok. Beddua edende dinde daha tam pişmemiştir. Mümin lanet edici değildir.
Şefkat ve merhamet sahibidir.

Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148