Alıntı:
Kimyevi Nickli Üyeden Alıntı
İstihare namazı kıl.
Niyet ettim Allahım mürşid istiharesi yapmaya de.
İki rekat namaz kıl. Fatihadan sonra 1. Rekatta Kafirun 2. Rekatta İhlas suresini oku.
Sonra dua et. Rabbimizden mürşidini iste.
|
Bugün deneyeceğim Allah razı olsun ❤️