Alıntı:
mutevekkil Nickli Üyeden Alıntı
Allah razı olsun sağolasın
|
Doktordan sakın hiç uyku ilacı filan alayım deme, bağımlı eder çünkü! Bunun yerine highpotential/yuksekpotansyal ve düşükpotansyal/lowpotential Neuroleptika/nuroleptik ilaçlar ile gece uykusunu sana ayarlasin.
Bu ilaçlar düşük tesirli olup, yüksek dozajda tesirini gösterir. Ama tüm beyini etkilediğinden (diğer psikoilaclar öyle değil,sırf bazı/belli beyinbolgelerini uyusturur/tesirine alır), vede yüksek dozajda verildiğinde, beyni hemen knockout/bayıltir... Yani uyku moduna girer beyin tez, yarım satt zarfında. Böyle uyumayı tercih edmezsen bile,mecbur kalınca tek çare budur derim?! :-(
Diğer taraftan uykunu bozacak ortamdan tedbir alman gerek, çünkü bu yuksekdizandan ilaçlar nede olsa, bir saat sonra tesirini tüketmiş oluyor. Yani uyuduktan sonra tekrar uyanırsan bidaha uyku görmeye bilirsin o gece.
Malesef tıbbın verdiği çare bundan ibaret