Alıntı:
Sessizadam Nickli Üyeden Alıntı
Aslında o kadar zor değil,korkmadan 1 haftalık süreyi tamamlarsan korumayı da aksatmadan gayet yapılır.
|
Sessizadam asi ve kibirlidir. Kral ve şeytandır dedik. Şeytana hükmetmek kolaymı.
Asileştiği dönem olacak nasıl kontrol edecek ki bu kral yani onlarca iblisin gücüne denk gücü.
İlim olmadan nasıl zaptedecek.
Hamur yoğurur gibi yoğurur.
Ayrıca davet bir kapı açmaktır. Davette gelen asileşirse koruma pek işe yaramaz zira Çağıran adam, varlığın izni var ruhsatı var.
Bak büyüyle gelen bile tutsaktır. Yetkisi sınırlıdır.
Ama davet ile gelen hürdür. Sınırı yoktur.
Varlığın fıtratı asilik ise boğar atar bile kişiyi.
Davet işi bu sebeple havvasın ileriki konularıdır.
Ki arkadaşın bir mürşidi olduğunuda sanmıyorum.