Alıntı:
adm12 Nickli Üyeden Alıntı
Kusura bakmayın.forum üzerindeki yetkililerle konuşmak için konu açmıştım.Aşağıdaki duayı kullanabilirsiniz.
"Velemen binyaniha biyedihi lema seevune vela rizen feramasineha fenem elamahidun."
|
bu okumayla hic bir şey olmaz, cünkü Arapçadan latinceye cevrilisi tamamen hatali , hatali olmazsa bile bu okumayla değil büyü kisinin üzerindeki toz bile kalkmaz...