15 yaşında başladım ve 15 sene içtim sigara, günde bir paket.
Bir hafta el sürmedim ve kurtulduydum.
15 sene içmedim, halbuki ağır hasta idim ama hiç içmedim uzak durdum aklıma bile gelmedi.
Sonra bir arkadaşa eskiden içtigimi bahsettikten sonra adam bana her seferinde bir sigara sunduda durdu.
Elbet bir günü kızdım,yinede sunmaya devam etti bu keriz.
Sonunda sunduğu sigarayı yaktım ve bidaha kurtulamadım, 10 sene oldu olucak şimdi.
O ilk bıraktığım gibi bırakamadım, çünkü artık keyif alıyorum, ağır hastalık içinde keyif veren o sigara oldu.. inşallah tekrar kavuştugum sağlık ile birlikte yine bırakacak umudum var.
|