Alıntı:
RabiaN Nickli Üyeden Alıntı
Selamın aleyküm.
Sitede sigarayı bırakmak için güzel uygulamalar var fakat elhamdülillah ben zaten bıraktım yaklaşık 1 sene önce. Benim amacım annem ve babam için bir uygulama yapabilmek. Yaşları 60 oldu, sağlıkları da mükemmel değil. Yıllardır bırakmaları için türlü türlü yalvarıyorum. En sık ve en ağır sigaraları içen bendim, ben bile bıraktım hadi siz de bırakın diyorum. Hiç yanaşmıyorlar, haliyle çaba sarf etmiyorlar. Onlar sigara içtikçe evde bir ağırlık hissediyorum, onların üzerinde de hissediyorum. Çünkü manevi olarak içmek ile içmemek arasındaki farkı da deneyim ettiğim için iyi biliyorum. Elimde sirkeli su fısfısıyla geziyorum evde  anlayacağınız onların haberi olmadan yapabileceğim bir uygulama arıyorum. Varsa bile iradeye müdaheleden sayılır mı onu da danışmak isterim bilenlere.
Selametle... 
|
İki sene önce halamın isteği üzerine eniştem içkiyi bıraksın diye yazmıştım bir şeyler faydasınıda gördü.
Ama sonrasında küsüştük bi baktım getirmiş eve koymuş koltuğun arasından çıktı.
Korkmuş herhalde büyü yaptığımı falan sanmış.
Bulursam o kağıdı size atarım ihtiyacı olan faydalansın.