Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı
İki sene önce halamın isteği üzerine eniştem içkiyi bıraksın diye yazmıştım bir şeyler faydasınıda gördü.
Ama sonrasında küsüştük bi baktım getirmiş eve koymuş koltuğun arasından çıktı.
Korkmuş herhalde büyü yaptığımı falan sanmış.
Bulursam o kağıdı size atarım ihtiyacı olan faydalansın.
|
Benim başımdan geçti aynen. Ondan beri hayırı iyiliği için,artık böyle içen ve açık ve ısrar inat edinirek günah işleyene birşey demiyecem, pes ettim.
Başımdan geçti, 4 ay boyunca tüm kıyamet alametlerini tek tek yazdım paylaştım yakınıma. Baktım 7 ayyaş birden beni WhatsApp ten arar, katılmadım kızdım. Yakınım küsmüş ve niye onlarla muhabbet istemediğimi ve kötü olan ben imişim vesayri iftiralarla, WhatsApp te kadehini kaldırarak demezmi, anlatsaydın yaa, bari iyi kafa yapacaktık sohbeti devamını isterdik...
Ben manyak imişim,ne işim vardı bunlarla. Ama iyi oldu, gözümü açtı bu davranışı.