Alıntı:
Dexter Nickli Üyeden Alıntı
Anlamadığım mesela bir ayet okuyarak yaptığımızda günah neden oluyor neden büyüye giriyor ayet okuyoruz Allah'tand istiyoruz garip yani
|
Günah olan şey, ayeti okumak değil, ayetin ne amaçla okunduğu.
Büyücüler de büyü yaparken ayet okuyorlar.